torsdag 28. februar 2013

Reportasje - FARGERIK GJENBRUK







Har nå fått tilsendt papirutgaven av Agder Posten Xtra :)
Der  reportasjen  "Fargerik Gjenbruk"  er å se på trykk.


Har allerede sett den på nettutgaven, men var utrolig stas å få sett avisen D:) 



       Reportasjen på nett kan sees på side 18 og 19  HER










Ble utrolig overrasket da jeg fikk mailen med forespørsel  ifra frilanser Stine  om å lage reportasje  ifra mine oppussingsprosjekter.


Men tok selvsagt det hele på strak arm, utrolig morro D :)
Selværklært interiørfrelst som jeg er :)
Etter å ha ventet i spenning de siste ukene kom da endelig den ferdige reportasjen på trykk sist onsdag.

Så tusen takk til deg Stine  :)


                             Utrolig stor stas det å skulle få reportasje i en Sørlands avis.









Det ferdige resultatet ble to hele sider, med div.  tips / gjenbruk ifra bloggen min. 










               Da både med paller, kabeltrommler og drivved.












Selvsagt toppen på stas med hyggelige tilbakemeldinger :)




            Ha en nydelig helg da dere :)














7 kommentarer:

Linn sa...

Gratulerer Sissel:-) jeg blir så stolt av deg:-)
Dette kan du og du synker gevinsten av dine kreativiteter:-)
Det er SÅ fortjent, så nyt det:-)
Jeg henter så utrolig mye inspirasjon her hos deg:-)
Ønsker deg en hærlig kveld videre:-)
Stor klem fra Linn:-)

Hanne Margrete sa...

Gratulerer med artikkeli avisen! Vel fortjent så kreativ som du er:-)
Klem:-)

Mona sa...

Gratulere så mye med ditt innlegg :-D Koselig at andre også kan hente inspirasjon fra din kreativitet ;-)

Ønsker deg en super fin helg :-)

Klem Mona

alexxis sa...

så gøy, gratulerer:)))

god helg <3

klem

Lottemora sa...

Heisann. Her er det lenge siden jeg har vært innom. Har gått i ett med flytting i vinter. Og joda, vi har flyttet litt lenger utpå landet. Endelig ferdig med å tørke støv av stukkaturer og vaske tre etasjer. Herlig å ha alt på et plan igjen. Og litt oppussing er jo bare gøy.

Lottemora

Anna sa...

Jeg er glad for at jeg kom hit. Masse inspirasjon, skal jeg beginne i morgen endre på huset mitt. I dag, tok min mann palett. Gratulerer Sissel !!!

Marianne Dragon Waagan sa...

Så dyktig du er Sissel - stas å få reportasje da gitt:) Det er deg vel fortjent:)

Ha en superduper helg:)
Klem Marianne