torsdag 4. august 2011

GAMMELT VINDU BLE TIL SMYKKE- RAMME...


Ja, dette ble resultatet av min  gamle  Vindusramme.

Den er som dere ser blitt til en praktisk og dekorativ oppbevaring for smykker.

Platen ble skåret til så den passet bak rammen og deretter ble den dekorert  med litt  av den nye tøffe avistapeten .

Rammen fikk  beholde det  slitte  preget,  valgte også  å male den med  to strøk  av den sorte trestjerners  gulvmalingen..som gir denne blanke finishen. 

Tapetplaten ble spikret fast til selve rammen og fant frem  noen gamle sorte  skapknotter som jeg hadde liggende, tror de er kjøpt hos Clash ohlson...til å henge smykkene på.Kunne nok gjerne hatt et par stykker til, så får holde utkik ved neste besøk  hos denne  butikken.




Nå har den fått plass på ene veggen på soverommet, der den passer godt også da  med hensyn til fargevalget.




De gamle vinduskrokene " hespene " var helt ok, så derfor beholdt jeg disse på rammen. Noe som viste seg å bli supert til oppbevaring av ringer.....




Når detaljer teller....


Til slutt ....

Så ble rammen dekorert med  små skilt i Zink....for å sette den lille prikken over....

Nå er det tv kveld og  et must er det da  og  få med seg den Danske serien KLOVN..... Der det meste går skeisen..... den er blitt favoritt og er  for tiden er å se på TV2 :)

HA EN FIN KVELD.

22 kommentarer:

mona.z sa...

Så flott den ble! Lekkert med kontrasten av det røffe treverket og avisbakgrunnen til de vakre smykkene. Passer nok perfekt på soverommet ditt ja, klem:)

Oss på Tverråmoen sa...

Du er altså full av kreativitet :) Kjempeflott ble det jo.

Ha ei flott uke videre.
klem

Anonym sa...

Dette ble kjempestilig! Du er jammen kreativ. Ha en fin kveld.

AlottesVerden sa...

Så utrolig flott den ble...passer nok perfekt på soverommet ditt ja:)..(og så tippet jeg rett og gitt...hihi)

Ha en fortsatt fin uke
Ann-Charlotte

Dronninghuset sa...

så flott og smart. skikkelig bra påfunn.
kan jeg spørre hvor man får tak i slik tekst-tapet?

god kveld til deg,
klem Tove

Dronninghuset sa...

så tøft, flott påfunn.
kan jeg spørre hvor man får tak i slik tekst-tapet?
god kveld,

klem Tove

Unknown sa...

Så herlig det ble. Smykkeoppbevaring trenger en jo alltid masse av. Jeg er endelig hjemme igjen etter herlie ferieuker både på hytta og på Kypros. Gleder meg til jobb igjen på mandag:)
Klem Anki

Havfruen sa...

Stilig altså:) Alltid morsomt å se inspirasjon her:))
Var en tur hos en bloggdame i Rissa idag, blogget det ikveld. Fant utrolig mye å inspireres over der også:) ARTIG;:)

Elis lille rede sa...

Søren, så kreativ du er. Den ble veldig deg;) Råtøff og stilig på en gang! Elsker den tapeten:) Klem fra Eli!

Henriette sa...

Så utrolig stilig!!! Sånn ønsker jeg meg og:):)

Unknown sa...

den er bare blevet så fin:)

Fossestua sa...

Knalltøfft Sissel! Kjempefint med avisene og den sorte rammen :)

nádya sa...

I loved your idea, very clever and lovely!!! Excellent job!!!
Nádya

Violetta sa...

Kjempetøff! :)

Torilpia sa...

Kjempefin ble den .. :o)

Utrolig flott idè .. me like :o)
Sånne kan jo være fine å gi bort i julegaver også .. (sommeren er ikke helt ferdig men jeg tenker julegaver allerede ... :o))

Ha ei super helg Sissel - stor klem ♥

Trollmora sa...

åååååå så fiiiin!!!!! Nå er jeg i delvis bloggeform etter alt som har hendt og kommer susende inn i kommentarfeltet på en blogg nær deg!!!! :) Gooood heeeelg!!!!

Janne sa...

Hei Sissel! Dette påfunnet ditt ble helt max!!
Kan tenke det ble tøft på soverommet sammen med de andre tingene.
Jeg lagde noe lignene, med et trestykke og blondebånd:)
Står nå på badet, men etter mitt siste netthandelshopp, blir det flyttet til soverommet:))
Her har vi plaskregn i dag, så jeg får gjort litt innendørs:))
God helg til deg og dine!
Klem fra Janne

LYKKEBO sa...

Kjempe ide!-tøft med papiret på insiden..

God helg:)

Lille meg sa...

Kjempestilig Sissel!!! Idèen er herved lagret bak øret :) Vil med ganske stor sannsynlighet bli etter-apet hvis eg kommer over en lekker tapet :)

Ha ei flott helg!! Klem!

alexxis sa...

kjempe fint, ordne en sånn te mæ oxo:)))))

Mo9ca sa...

Kjempestilig :) Du er utrolig kreativ:) er stadig innom bloggen din for å titte litt :)

salige lavendel sa...

Oj, den ble kjempetøff!! Gøy med noe som ikke alle har. Synes du er flink til å finne på kreative ting med ditt eget særpreg.Likte den avisbakgrunnen veldig godt også.