søndag 16. september 2012

Bli med og VINN flotte HUSREGLER







Fant ut at det nå var på tide å slå til med en give away her inne på bloggen.



I sommer var det faktisk 4 år siden jeg startet med bloggingen og Daisys home.
Så derfor morro å nå få tatt en jubileums give away  sånn litt på etterskudd :)




Premien er en flott wallsticker maken til denne på kjøkkenveggen min, da med sort  tekst.

Husreglene er i str. 130 x 55 cm og er utrolig flott å dekorere en vegg med.




Har du lyst til å bli med så gjør du det ved  å legge igjen en kommentar under dette innlegget.




 ALLE kan selvsagt være med.



Trenger jo ikke å ha blogg, men husk da å legge igjen evnt. navn eller mailadr.



 Blir selvsagt glad om du vil linke denne give awayen på bloggen din eller også evnt. på FB.



                      Bruk da gjerne bildet over her :)



Og hjertelig velkommen om du vil legge deg til som følger her på bloggen min :)


                            




     Vinneren trekkes siste dagen i september.

                              Tvi ....tvi ..


                                 Sissel





                             

 

92 kommentarer:

Karina sa...

utrolig STILIG! :)

Mvh karinaomland@gmail.com

Himmelberget sa...

Hei !
Denne stickeren er berre såååå fin :)
Eg krysser fingrane.

Mvh
Jannemor

Mor Inger`s hus sa...

Da er jeg førstekvinne ut.

Give away hos meg også.

:) Inger

Mor Inger`s hus sa...

Her blir jeg gjerne med.

Er give away hos meg også.

Klem Inger

Heidi sa...

Jeg vil gjerne være med:)

Elis lille rede sa...

Kjøkkenkroken din er bare såååå lekker, Sissel! Jaaaa, jeg vil gjerne være med å prøve lykken. Siden jeg har farven latte på kjøkkenveggen hadde det passet fint med sort;) Jeg linker, selvfølgelig! Ha en riktig god natt og fin ukestart i morgen!

Klem fra Eli:)

Merete N sa...

Dette vil jeg gjerne være med på :) Liker bloggen din kjempegodt :)
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Synnøve sa...

Så klart jeg blir med:-) Har vel blogget like lenge vi.
Jeg skal ha giw away snart på bloggen jeg også. Min første faktisk.

Ønsker deg ei fin ny uke.
Klem Synnøve

Natalie sa...

Denne har jeg ønsket meg lenge! :D Jeg er med! Og gratulerer med fire år, snart 1år jeg :)

Yvonne sa...

Hei på deg=) så lekker wallsticker! klart man må være med på det=)

Og gratulerer så mye med 4års dag hihihi=)

Klem fra Yvonne.

My home is my Castle sa...

Førstemann vinner ;)

Jeg vil gjerne vinne denne stickersen, er bare så fin !!!
Jeg linker til deg på FB :)

Ha en fin uke
Klem,Kari

Unknown sa...

Jeg er gjerne med! Klem

alexxis sa...

jeg er med:)))

Linn sa...

Hei på deg;) Jeg vil gjerne være med:) Står ikke noe om hvor mange lodd en får for det og det;) Men er så absolutt med;)Jeg skulle ønske jeg kunne linke giveawayen din, men er jo så dårlig på det så. Aner ikke hvordan jeg får den opp på siden..
Hvis du vet og vil forklare, så kommer den helt garanter opp dit:;):)
Klemmer fra Linn

Jasmin sa...

Har nettopp funnet ut at bloggen din eksisterer. Urolig innspirerende og ikke minst kul blogg. Har allerede prydet hjemmet med en del av din inspirasjon:) Hadde også kunnet herme litt med denne wall-stickersen:)

jasmin910@hotmail.com
"håpe,håpe"

eirinhovdenak sa...

Hei!
jeg blir gjerne med på give-away.
Vi trenger noen husregler hjemme hos oss ;o)!
Ha en riktig god dag! Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

Fjordheim sa...

Blir gjerne med på dette.
Gratulerer med 4 års dag.
Ønsker deg ei herlig uke :)

Unknown sa...

Jeg ønsker meg en sånn wallsticker :)
Fin blogg du har, som jeg nettopp har oppdaget, men som jeg helt klart skal følge videre.

Dronninghuset sa...

hei,
GRATULERER MASSE!
den TEKSTEN er bare sååå fin og den skulle passet godt her hos oss.
;-)
ønsker deg en fin ny uke, men mange positive overraskelser!
KLEM TOVE

Nina sa...

Jeg blir med. Veldig koselig blogg. Er ofte innom.

Nina sa...

Jeg blir med. Veldig koselig blogg. Er ofte innom.

Nina sa...

Hei
Jeg blir med. Veldig koselig blogg. Er ofte innom.

Renata sa...

Denne regelen er jo bare helt super, både å lese og å se på.
Gratulerer med vel overstått 4 års dag!
Prøver lykken jeg!

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Yvonne sa...

Klart jeg vil være med!
Fin blogg forresten :D
yvonnerenate@hotmail.no

Linn sa...

Hei på deg, jeg fikk ordna link til din give away:) ENDELIIIIIIG:) Så ja jeg er med på den:)
klemmer fra Linn

Renata sa...

Denne regelen er så flott! Både å se på og å leve etter!
Gratulerer med 4 års dagen som var i sommer..

Prøver lykken jeg.

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Silje sa...

Jeg vil gjerne være med i trekning:) Har en ledig plass på veggen som hadde passet perfekt!

Anonym sa...

Hei hei. Du har en flott blogg! Jeg ønsker å være med i trekking om huskeregler:). Takk takk:):)

Hilsen g-johnsen@hotmail.com

meg sa...

Nydelige husregler! <3
Jeg har linket til dette fra min facebook side:
https://www.facebook.com/DesignDittUnivers

Ha en nydelig dag..:) Du inspirerer!

Klem

Anonym sa...

Hei! Den husregelen er sååå stilig synes jeg, så vil gjerne prøve lykken. Hadde nok passet fint hjemme hos meg:-) Denne bloggen var ny for meg, så får ta en bedre titt når minstemann sover duppen sin i dag...elsker nye blogger og din så interresant ut:-)
Hilsen Tone.V.

Christine sa...

Oi - så stilig!!!
Den der må jeg rydde plass til om jeg vinner:p

Håper du får en fortsatt flott mandag!
Klem fra Christine

Mandelhjärta sa...

Gratulerer på etterskudd! Jeg blir gjerne med på din give away. Hadde passet flott på kjøkkenet som vi skal tapetsere i høst. :)
Linker med bilde i min blogg.
Ha en fin september! :)

I Det Lille Grå Huset sa...

Så fin premie!
Jeg blir med =)
Klem Line

Anonym sa...

Husreglene er kjempekule og hadde passet perfekt på kjøkkenet mitt. Liker bloggen din, du har et vakkert hjem og er veldig kreativ. Ha en fin dag, klem fra meg! :) renate90@live.no

Anonym sa...

Hei,flotte husregler.Vil gjerne være med på trekningen.(jmag-vaa@online.no)

Cathrine sa...

Flott blogg med mange inspirerende og fine bilder! Jeg legger bildet med lenke på bloggen min :) Har også lagt lenke til bloggen din under blogglista på min blogg :)

Nydelige husregler som hadde passet utmerket hjemme hos oss... Jeg har hvite vegger, så sort skrift er perfekt. Krysser fingrene :)

Ha en fortsatt fin dag!

Cathrine sa...

Flott blogg med mange inspirerende og fine bilder! Jeg legger bildet med lenke på bloggen min :) Har også lagt lenke til bloggen din under blogglista på min blogg :)

Nydelige husregler som hadde passet utmerket hjemme hos oss... Jeg har hvite vegger, så sort skrift er perfekt. Krysser fingrene :)

Ha en fortsatt fin dag!

VeroNot sa...

Gratulerer så mye med 4 års blogg!!
Er gjerne med jeg! Elsker de husreglene! :-) Ha en finfin kveld!

Anonym sa...

FLotte ord!
Hilsen Bente
benot@online.no

Tante Titti sa...

Så spennende!!
Jeg vil veldig gjerne være med!
Titti-klæmm!!

Nina Iren sa...

Denne flotte premien! Da må enn jo bli med!!!

Precious Home sa...

Jeg blir gjerne med:)
Linker også:)

Ha en fin dag!

mirjamsdrøm sa...

Herlig stickers!!
Jeg er med :)
Klem

Elin sa...

Å så fin den var da...Den vil jeg vinne altså:)
Om jeg ikke gjør det er jeg veldig intr i hvor jeg kan få tak i en slik?;)

Klemmmer Ea

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :)
Hilsen Iris
irunna@online.no

Anonym sa...

Den ha i gjerne villa vønni!! Kjæmpefin:) Mvh Linda Totland (linda_lyngstad@hotmail.com)

Jeanette sa...

Gratulerer med bloggens 4år;)Blir gjerne med på feiringen og trekker ett lodd hos deg:)

-Jeanette\Mi casa es su casa-

Lisbeth sa...

Utrolig stilig!!
Jeg vil gjerne være med :)
Gratulerer med 4 år som blogger :o)

Lithe

Notre Maison sa...

Jeg er med! Denne har jeg sett på lenge her inne hos deg, og håper at det er litt igjen av vinnerlykken fra krystalllysekronen, så kanskje jeg er heldig her også? krysser det som krysses kan! Klem

Anonym sa...

Oi så fin:)

- tone_kveinaa@hotmail.com

Anonym sa...

hei!!oi 4år så fort tia flyg,virkeli en inspirerende blogg som er absolutt verdt å følle med på:)))stå på videre å gi inspirasjon til folk rundt ommkring.har ingen vinnerlykke men hiver meg med:)klem ann l

Svein Ove Støvner sa...

Gleder meg til å se hva du har gjort hver gang du kommer med noe nytt ! Veldig inspirerende det du gjør :)

Marianne Dragon Waagan sa...

Hei Sissel:)
Prøver lykken og melder meg på din giveaway. Husregler-stickeren er virkelig flott!
Gratulerer med snart 4-årsdag:))

Klem Marianne

Tine sa...

Woow, den veggdekoren var helt nydelig, perfekte regler. Hadde passet perfekt i vår leilighet som vi flytter inn i om noen dager.

Bloggen din er en fin inspirasjon for meg nå som jeg skal flytte inn og bli familie i januar. Lykke til med trekningen av en verdig vinner.

Vennlig hilsen Tine
smokapie_28@hotmail.com

Unni sa...

Åååå, for en utrolig fin stickers. Vil gjerne være me på denne trekningen...

Utrolig fin den svarte kommoden din ble.

Mvh
Unni

Unni sa...

Åååå, for en utrolig fin stickers. Vil gjerne være me på denne trekningen...

Utrolig fin den svarte kommoden din ble.

Mvh
Unni

Simone sa...

Denne vil jeg ha :D

Anita sa...

Gratulerer med 4 år! Utrolig fin blogg du har <3

Veldig fin den stickeren du har, så mange gode regler (hehe) :)

FruLykke sa...

Åååå slik ønsker jeg meg!
Krysser fingre å tær :)

FruLykke sa...

Åååå slik ønsker jeg meg!
Krysser fingre å tær ;)

Klem Annie

Anonym sa...

Hei.
Jeg blir gjerne med å prøv lykken :)

Elisabeth
elisaskaug@hotmail.com

Benedikte sa...

Ønsker veldig gjerne å være med :)

Mvh benedikte_andersen@hotmail.com

Ida Pernille Edvardsen sa...

Denne var kjempe fin og hadde passet perfekt på veggen min, barna mine hadde kommet til elske det! Har aldrig hatt wallstickers eller lignende så hadde vært stas om du kunne gitt meg mitt første:-)
Super fin blogg! Leser så ofte jeg kan og prøver ut det jeg liker! Stor inspirasjonskilde!

Anonym sa...

Hei hei
jeg vil også gjeren bli med. Har et nyoppusset kjøkken, der denne rett og slett hadde blitt
PERFEKT:-)

Mvh
Hege

Ann-Karin sa...

Gratulerer med 4 år :) Kjempe fin blogg :) Jeg er med for å prøve lykken på å vinne denne flotte wallstickeren.

Mvh
Ann-Karin Aarvik
annkarin76@hotmail.com

Ingrid Louise sa...

Utrolig fin denne Wallstickersen!!
Tvi Tvi
( Titt gjerne innom og bli med på min GA også )
Legger meg til som følger jeg!!
Fin kveld til deg,klm ingrid l

salige lavendel sa...

Takk for erfaringer om Bengalakk!! Har en del ting som skal males i vinter, så jeg prøver å legge en liten plan. God natt og sov søtt =)

Hilde sa...

Hei :)
Er ofte inne og titter på bloggen din og ser på alt det flotte du gjør. Vil gjerne være med på give away for denne stickeren er bare nydelig.
Hilsen Hilde
hms71@live.no

Black Feathers sa...

Kjempe stilig vegg sticker. Jeg hiver meg med, men brukte nok opp vinnerlykken min på Kid stemmingen, så jeg er med bare for moro.
Gratulerer med 4 år som blogger. ;)
Hilsen Eline. ;)

Asbjørg sa...

Så flott sticker,den skulle jeg gjerne ha på veggen!

Lonni´s Verden sa...

Jeg ønsker mig helt sikkert sådan en flot wallsticker med husregler.
Er det tilladt at være med fra Danmark?

Linda sa...

Jeg blir gjerne med på denne give away:-)
Utrolig stilig wallsticker:-)

Anonym sa...

Hei:)
kjempefin blogg du har som jeg kommer til å følge videre. Denne wallstickersen har jeg lett etter lenge så det hadde vært kjekt å vinne den altå ;) Men om ikke, vet du sikkert hvor jeg får tak i den?

Mvh Rita
rita.fylling@gmail.com

Bare Beppe sa...

Jeg blir mer enn gjerne med!
Da er det bare å krysse fingrene :)
Beppe

Vårsol sa...

Stilig - ønska meg en slik :)

Joril sa...

Den var kjempefin! Vil gjerne være med :0)
jorilma@online.no

Unknown sa...

Oi! Den var fin. Har lyst til å være med jeg Sissel . Ha ei god natt,klem anki

Tone sa...

Kjempefint veggord.
Skulle jeg gjerne kunnet tenkt meg og prøøver lykken hos deg:))

Finfin fredag til deg.

Anonym sa...

Stilig wallsticker.

mvh.

reneefjellanger@hotmail.com

Anonym sa...

hei:)
prøver meg på konkurranse:) premien hadde passet perfekt på mitt nyoppussede kjøkken:) flott blogg!!
ha en fin dag. mvh may rita

Silje sa...

Jeg vil gjeerne være med, DIGGER husreglene dine ;D

siljesl@yahoo.no

semming sa...

Kommer til å titte jevnlig innom bloggen din for å se om det er noe inspirasjon til å hente til vårt eget hus.
da kan jeg jo gjerne være med å prøve lykke i give away å;)

Greta sa...

Hei!

Har veldig veldig lyst på de fine Husreglene :)

helenelinnea sa...

Vil gjerne delta i konkurransen!

Og jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, bloggen din er slik en fantastisk inspirasjon! :)

Terese sa...

Deltar gjerne og håper å vinne Husregler :)

Stephanie HP sa...

Hei. Du er virkelig så flink! Får de minste tingan å gi stor inlevelse! En dag ska jeg og bli sån! Ganske så "ny" på dette. Så æ blev bare så gla når æ så denne give away sticker. Du skjønner æ tok på meg projekt (male sort flis hvit) hehe. Ja absolutt ikke de enkleste når man er så otålmodig som jeg da er *flire* Så nå letet jeg desperat etter en løsning, Å da slog de meg Daisys blogg kanskje har noen trix. Å titta. Her er løsninga (om man er så helldig å vinner) Ikveld kjem jeg å blogge om flisen på mitt kjøkken, Ta en titt innom! P.s bruker de bildet i bloggen min,
Ha en strålende uke & takk før insperasjon. Hilsen en gal svensk i Trondheim.

Line sa...

Oj oj oj! Jeg er med :D

Marie sa...

Det er ikke lenge siden jeg begynte å følge bloggen din (link fra kremmerhuset), men må si jeg liker stilen din. Så det er bare å fortsette i 4 år til med å inspirere :)

Marie (marieau87@hotmail.com)

Flisan sa...

Vil veldig gjerne være med! Hadde passet perfekt hos meg !!!

Monica Myrene sa...

I siste lita, men denne er jo herlig :)
Mvh Monica M.

Bjørkli Søndre sa...

ute i siste liten her.. :-)
Klem..

Monica sa...

Hvis jeg ikke er for sent ute, vil jeg gjerne være med :) Kjempefin sticker jeg har ønsket meg en stund.
Ha en flott søndag :)