torsdag 9. juni 2011

HEKTA PÅ GAMLE VINDUSRAMMER



Vært å funnet frem en gammel vindusramme- atter en gang..
Blir nok aldri lei av å pynte opp med disse skjønne gamle rammene på forskjellige måter.
Noe han journalisten også fikk med seg,  som var her for ei stund siden...
Så skal det være sagt at det er mye rart man kan bli hekta på...Og selv
må  jeg   bare innrømme ... at jeg er nok litt  HEKTA...på GJENBRUK av  disse gamle vinduene :)


Her har inngangspartiet blitt pynta opp .
Valgte å bruke denne rammen som den opprinnelig var, ble da slettes ikke så værst:)
Detaljene teller også her ute....

  
Omsider fikk vi varmen og finværet hit til Trøndelag. Har vært rene Tropevarmen her i dag og vi har fått grillet , spist grillmat  og selvsagt  kost oss masse i solen. Selv nå så sent på kvelden viser gradestokken nesten 27 grader og det er slettes ikke noe vær for å sitte innendørs på pcn..

Men et raskt lite innlegg måtte til, for å vise det ferdige stæsja inngangspartiet.

Ha en fortsatt strålende kveld :)

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Stilig med ei slik ramme, og du har pyntet såå fint!
Vi hadde litt av ei regnskur i ettermiddag, men sannelig er det sommer;)
Nyt den,klem fra meg;)

alexxis sa...

ja du er litt hekta på de:) kjempe fint:)
ha en fin sommerkveld<3
klem

Elis lille rede sa...

Så koselig inngangsparti! Du er superflink til å stæsje! Jeg har et lite vindu som henger på stueveggen, men kommer jeg over flere, blir de helt sikkert med meg hjem, ja;) Så nå har finværet kommet til deg, altså. Min tur til å bli misunnelig:P Her bare regner og regner det. Hadde litt sol i går på dagen, men så bøttet det ned igjen. Har fått markise, så da sitter jeg tørt ute uansett. Takk for kommentarer hos meg. Alltid like koselig! Bilen min er frisk igjen nå, men måtte ut med nesten 3000 sure lapper for ny mekanisme til vindusviskerne(og de trenger jeg jo i disse dager). De pengene kunne jeg jo ha shoppet for istedet....grrr! Shit happens;) Du får kose deg med sola i pinsa, for til uka er det min tur igjen, hehe:) Klem fra Eli.

MissMette sa...

Hei Sissel :)
Fantastisk nydelig vær det var
i går... Fint i dag også, men
litt kaldere nordavind her :)
Blir sikkert bedre når sola
kommer frem... Stilig med slike
gamle vinduer ღ jeg har et par
slike stående i kjelleren, men
har ikke helt funnet ut hva jeg
skal bruke dem til ennå...
Ønsker deg en fortsatt fin dag,
nyt sol og varme, og pinsehelga ღ
Stor klem fra Mette

Anonym sa...

Megalekkert (as usual)!!! Har et gammelt vindu liggende i bagasjerommet, og trur jammen eg må prøve å få til noke lignande med det.. :) Har du fremdeles vindusrutene i, eller har du tatt dei ut??

Klem Ellen Kristin "copycat" Kjos :)

Daisys home sa...

Svar til " copycat" :))
Bare morro hvis du blir inspirert av det du ser her inne, kjempemorro å høre,Ellen:)
Glassene er tatt ut av rammen, de var heller ikke i da jeg fant den.Noe som gjorde valget enkelt..
Så da ble det sånn her !

Anonym sa...

Gamle vinduer er så fint :D har ett selv på stua :)