tirsdag 8. juni 2010

PANTONSTOLEN FYLLER FEMTI !





PANTON stolen er et POP ikon fra 60 årene! Spenstig i utformingen ,har en SVINGENDE form og hele stolen er laget i en form.Og den er BEKVEM ,har ikke setekant som plager.Snart fyller den FEMTI ,men er fremdeles veldig med i tiden og den kan fåes i flere fargerike utgaver! Og ikke Minst ,den er bare helt Rålekker...
Så gledes til fire stk HVITE kommer ,som jeg har ventet på siden februar...Ifra "over there".Men nå er det endelig kommet mail om at disse er på tur hjem til meg...Skal få plass ved det gamle RUNDE kjøkkenbordet ,som jeg har vært og funnet frem på garasjeloftet.Det skal nå atter taes ibruk etter først å ha fått en aldri så liten oppussing.Bare vent å se ,ideer og planer dukker stadig opp.Også en gammel vindusramme er under oppussing,skal også få plass på kjøkkenet..
Så Lenge, Ha en flotters Tirsdagskveld !

7 kommentarer:

Synnøve sa...

Det er så artig og følge bloggen din,for du kommer med nye ideer og tips tilstadighet du:))

Skjønner du gleder deg til stolene kommer. Så lenge du har måtte ventet på de da.

Gleder meg til fortsettelsen.

Klem

MissMette sa...

Hei Sissel
Oj, disse stolene er bare fantastisk stilige!!! og hvite.... dette må da bare bli n.y.d.e.l.i.g. Syns de var kjempe stilige... Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Bjørkely sa...

wow! Den var tøff! Gleder meg til å se de hjemme i stuen din! :)

Elzinha Biscoito Fino sa...

Oi!! Vim visitar pra matar a saudade. Beijos da Elza

lavendel mio sa...

Tøff stol du har der !
Den vinterhagen lengre nede her er så nydelig:)
Ønsker deg en nydelig onsdag, Hanne

Anonym sa...

Stilig:)
Gler meg til å sjå bilde:)
Du e so flinke å kreativ♥
Tusen takk for alltid så koselige kommentarar og fine ord frå deg♥
Håpe du he det bra♥
Klem Nina:)

alexxis sa...

blir spennende og se de ja..ser jo rå ut de:)
jeg også har lyst på slike..thhi