lørdag 12. juni 2010

BLOGGENQUET I TRØNDERAVISA

Spørsmåla var disse: 
1. HVA BLOGGER DU OM?
2.HVORFOR BLOGGER DU?
3.ØNSKER DU Å BLI BLOGGEKJENDIS?

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg ,så fikk jeg for en tid tilbake forespørsel ifra en journalist i TrønderAvisa,om å være med på en Bloggenquet.Og i Dagens Utgave er det å finne i lørdagsBilaget Pluss Der kan man  lese om BLOGGERE, reportasjer og mye mer ang.Bloggere.Et utrolig interessant Bilag altså dette , for oss som driver med netopp Blogging  Og for de som vil vite mere om dette.Morro å få være med  og sånn ble det..... .Har allerede fått positive tilbakemeldinger  og sånt setter man jo utrolig stor pris på ! Og se at det faktisk er noen der ute som gidder å følge med og lese Bloggen .Tusen takk til dere alle !Ha en fortsatt fin Lørdagskveld!

3 kommentarer:

alexxis sa...

så morsomt da:))
du har en kjempe fin blogg:))
klemz

mimmi-leone sa...

Takk for koselig velkomsthilsen i fra deg!
Slik varmer som ny her i blogglandia.

Så artig at du var i lokalavisa, sikkert inspirerende også.

Ha en fortsatt fin søndag, hva en du holder på med.

Jeg kom akkurat fra jobb, har tatt på meg en del vakter i sommer.

Hilsen fra Marianne

GroLinda sa...

Så moro at de tar tak i bloggere. Det var jo et fint avsnitt i avisa. En føler litt "familiebånd" med andre bloggere man har på lista si. Selv om vi sitter ved hver vår pc fordelt over hele landet, blir det jo litt sosialt på en måte ;o) En føler at en begynner å kjenne mange. Noen av oss har jo møttes ute i det "fri" også og det har vært veldig koselig! Artig at du var i avisa ;o)
Ha en flott uke min venn.
Klem fra Gro :o)