onsdag 14. april 2010

OVER CROME-SKAPET HENGER.....

Fant ut at dette SKODDE SPEILET ville passe fint å henge over Crome skapet.Og skapet ja,det blir jeg h vist mere og mere fornøyd med etter hvert som jeg tar det i øyesyn.Det står der i kroken og det  formelig SHIMRER av det...!Morro å teste ut at det faktisk går greit å bruke en sånn spraylakk,for å fornye et møbel.Har prøvd ut den vanlige sølvsprayen på min gamle speilkommode og det har iallefall holdt helt fint.Men så var jo denne CROME sprayen en ny utfordring.Det blir veldig mye mere shimmer ut av denne ,enn den vanlige.Noe som jo jeg synest ble veldig fint!Og til dere som lurte på hvor denne er kjøpt så er det hos BilTema!Sliter med den hersens Migrenen idag, uff...så nå blir det vel å finne senga snart for min del .

4 kommentarer:

Precious Home sa...

Syns du har en utrolig flott stil i hjemmet dit Sissel. Sølv detaljene gjør det personlig da det meste er gjort av deg selv! Utrolig flott!

Ha en fin kveld!

Havfruen sa...

Knallfint speil som passet veldig godt:)

Nå tar du vare på deg selv og kuler`n helt!
Klemmer fra meg:)

alexxis sa...

utrolig fint:)
lurer på om jeg skal spraye det jeg har ned i gangen jeg..hmm hva tror du om det da?:)

Black Feathers sa...

Det sølv skapet ble utrolig lekkert. Knall stilig. Det ble også det flotte lille skapet. Jeg har virkelig sansen for det ;)

Håper at du snart er bedre fra migrenen.
Ha en fin dag ;)