torsdag 18. februar 2010

FRA KJEDELIG TIL CHIC....TIPSET MITT I BOLIGPLUSS

Takk til dere alle som har lagt inn så koselige kommentarer etter mitt forrige innlegg,kjempegøy!Ja for det er jo litt morro at media har fått opp øynene for oss INTERIØRBLOGGERE!
Ellers så Dumpet jo Mars utgaven av InteriørMagasinet BOLIGPLUSS,i postkassen min idag.Og gjett hvem som ble overrasket da jeg fikk se at Dette var på trykk i bladet....? Under sidene TIPS/IDEER...Så nå blir det å lese magasinet blad for blad,synd at det er en HEL måned til neste....
At dette virkelig var kjedelig Før,men ble CHIC etter,ja det må dere vel være enige i ?

9 kommentarer:

Havfruen sa...

Jeg abonnerer på dette bladet så jeg så bildene i formiddag:) Artig:)
Herlig blad...synes de 2 stolene på framsiden med puffer foran var så lekre..

Nå er kulden på plass igjen, 6 minus og vind...ble IKKE 8km i dag nei.

Ha en flott kveld, klem fra meg:)

prinsesselinn sa...

grattis, mitt er der og ;) det med paraply stativ ;)
ha en feiende flott kveld.

MissMette sa...

Ja, dette så jeg - syns det var noe veldig kjent med bilde :o) gratulere, så gøy da... Et herlig magasin, som jeg innimellom kjøper meg. Ønsker deg en flott kveld videre. Klem fra Mette

Torilpia sa...

Artig .. du er riktig i vinden for tiden Sissel :o)

Har ikke hatt boligpluss på ei stund nå .. mulig jeg må kjøpe dette allikevel da .. :o)

Håper du får en kjempefin torsdagskveld .. tror jeg skal sette på kanal 5 i dag .. Fra den andre siden og synske barn .. :o)

Klemmer!

Besta sa...

Veldig chic ;) Fikk bladet i dag men har bare rukket å se raskt igjennom det.
Skal kose meg med det i morgen.
klem fra marilyn

alexxis sa...

det ble rå flott det borde!!
flinkis du..å så gøy at du kom med i bladet da:)) klemz

Unknown sa...

ein ting å sei du e 100%vert d snuppa,koz koz fra svigerdattra..:)

Precious Home sa...

Så gøy! fått mange tips i boligpluss du! så bra du vil dele dine tips og ideer.

Ha en fin dag!

Precious Home sa...

Hei! Hvor kjøper du de flotte stickersene dine?