mandag 1. februar 2010

FØR -ETTER AV KJØKKENET

Etter å ha sett igjennom en masse bildeMapper på min Gamle PC idag,kom jeg over dette FØR bildet av KJØKKENET vårt.Og må si at det ble som å få et helt NYTT kjøkken,ved å få FRONTENE ,spraylakkert.For her var det snakk om et EIK heltre kjøkken,og ja det var jo fint for noen år tilbake.Men desverre sånn som jeg ser det nå,UTGÅTT på Dato!Fikk dette gjort som jeg har nevnt tidligere,hos et lokalt firma som da laget kjøkken.
Fargen er ANTIKKHVITT og mange sier at fargen med tiden kan gulne,men har ikke sett noe til det.Lønner seg vel å få satt bort en sånn jobb for at det skal bli bra resultat,hadde ikke villet begynt med dette selv.
Forandring til det bedre eller,hva synest dere?

11 kommentarer:

alexxis sa...

ja herregud for en forskjell... ja som dag og natt liksom..hehe
ble jo kjempe bra dette!

Villa von Krogh sa...

WoW! Det er det rette ordet.
Det ble jo bare lekkert!

Koselig blogg du har. Her må jeg følge med videre. :)

Klem fra Anine

Havfruen sa...

Uten tvil til det bedre!! Skulle gjerne gjort det samme selv:))
HA en flotters februarkveld i kulden:) Klem fra meg:)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Jess det blei noe helt annet!!! rett og slett lekkert :o)))

Flott blogg :o))

Klem Hege

Fru Luna sa...

Stor forskjell! Gøy med før-etter bilder :)

Ha en fin uke!

Klem

Besta sa...

Jeg jeg skal si det var forandring. Gleder meg til å ta fatt på vårt kjøkken, gulnet furu har i grunnen ALDRI vært helt meg. Har heldigvis fått noen til å spraylakkere de. Nå må jeg snart finner malekosten og ta fatt på vaskerommet.
ha en fin dag.
klem fra marilyn

Anonym sa...

LEKKERT:)Samme kjøkkeninnredning som var her,eg har mala den:)
Ønsker deg en fin dag
Klem Nina

Synnøve sa...

Det ble stor forandring. Til D¨det bedre. Lyst og lekkert ble det.
Er opperert for prolaps for 6årsiden. Ikke helt velykket opperasjon. Fikk nesdsatt føles i under føttene. Fikk ny prolaps året etterpå. Da greide jeg og trene den bort,så jeg slapp opperasjon.

Ha en fin dag

Torilpia sa...

Nesten som to vidt forskjellige kjøkken .. :o) Men lurer på om sølv-sprayen har vært fremme på noen detaljer der inne :o)

Ha en kjempefin tirsdag - klemmer!!

Lindus sa...

oi så mye finere det ble !!! :)
Liten hilsen fra meg :)
-Lindus

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Wow så fint köket blev! Det har ni verkligen lyckats med! Jag gillar det jättemycket. Kram Emmy