onsdag 9. september 2009

MIN KARTELLAMPE-M/MERE

Disse skjønne skoene bestilte jeg ifra en utenlandsk nettside,og gjett om de var fine da.Har ventet spent og ble ikke skuffet!måtte bare vise de fram....
Har nok vist denne før,men viser den igjen min BOURGIE KARTELLAMPE.som jeg synest tar seg aller best ut,i SØLV OG CHROME.Ble den lycky eier av denne for ei tid tilbake og er bare så glad for den! Er jo også en interiørs hærlighet som jeg ble kjent med gjennom blogglandia.Skulle nesten si at du er ikke en interiørblogger,før du er en eier av en Kartellampe,hi..hi...Denne har stått og står på mange av interiørbloggernes Ønskeliste,som den etter hvert også gjorde hos meg.!

4 kommentarer:

alexxis sa...

ja den lampa står høyt på min ønskeliste jaaa..vil ha vil ha..
dem er kjempe fine love love<3
skone var åsså fine..vi var heldig med den bestillingen mom:)
puss puss

LYKKEBO sa...

Knall tøff lampe!!Jeg hadde heller aldri sett en slik før bloggverden åpnet seg for meg;) Flotte sko!!

god kveld:)

Bianca sa...

Ja, har ønsket meg en slik lampe lenge jeg og.. Var så glad når endelig jeg også blei en heldig eier :D De er bare så LÆKRE :)

Jeg har forresten en award til deg på bloggen min :)

Anonym sa...

Kjempefine sko!