tirsdag 14. juli 2009

SKJENKEN PÅ STUA


Her er vi så heldig og ha varmt og fint vær enda,men nå i ettermiddag ser det kanskje ut til at det er noe annet på gang.Så bloggingen er liksom fremdeles ikke første prioritert.Men,men kan ikke la være å titte innom!Går for det meste i utvendig maling av hus og div.Alltid noe og foreta seg,som jeg sier så blir en nok aldri arbeidsløs når en har gård og det som følger med sånt...Mye vedlikeholdsarbeide av hus og bygninger stort sett hele tiden.
Denne hvite Pianolakkerte skjenken, er det som jeg nå har på stua.Synest at den er helt grei,men kunne så gjerne kanskje tenkt meg et Spisebord i samme stilen.Det som jeg har nå er jo i brunt treverk med sorte skinnstoler til.Hva tror dere?Dette har jeg funnet på nettet,men muligens litt lite som spisestubord,firkantet 120-120? Det er jo veldig stilig da synest nå jeg!Går jo greit og matche med de sorte stolene.

1 kommentar:

alexxis sa...

bli sikkert nice ja:) æ tenkt på en ting du kan jo åsså kjøpe slike svarte trekk å ha åver stolene..sammen med det hvite..det trur æ åsså ha vert rått assa:)
eller ka du trur?
klæmz