torsdag 9. juli 2009

NYTT KAMERAOBJEKTIV....

Disse englene er bare så nydelig.Denne lille med Kortholder er ifra Landstil sin nettbutikk.Så her har jeg fått prøve objektivet.Fant fort ut at jeg måtte på god avstand,for i det hele tatt og få some inn disse.Min første prøve...Så er det noen som er mere dreven på bruken,så er jeg takknemelig for råd og tips!
Har vært så heldig og blitt eier av et Sigma objektiv,til mitt canon450d.Dette kan også brukes til såkalt Makrofotografering.Det kan jo bli ganske så morro ,etter som mitt kamera er i bruk stort sett daglig.Også med tanke på at jeg tar de fleste av bildene som jeg viser her inne på bloggen selv.Men så var det og lære seg bruken av dette,hm.....

Ha en fortsatt God Sommer!


<

2 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Jeg synes du er flink, jeg!
Selv har jeg ikke et så avansert kamera. Har et kompaktkamera og greier meg godt med det, iallfall foreløpig.
Man lærer litt etterhvert, har jeg oppdaget.
Gratulerer med ny linse, og ha ei god helg!:-)

alexxis sa...

ble bra de bildene..arti med en sånn lines åsså da..så man får sjekkelige nerbilder..spørs om æ åsså ikke må innvestere mæ i en sånn linse:)