søndag 14. juni 2009

TRAPPNEDGANGEN ENDELIG FERDIG...

Nederste del av trappen Som jeg har nevnt i et tidligere innlegg,så har trappen ned til kjellerleiligheten blitt malt i EGGEHVIT-glansgrad 40.Tidligere var den kun lasert,så det ble jo en bra forandring.Men først nå idag har Handyman fått lagt på plass Trappetrinnsteppa,så ting tar tid fårn si!Var først itvil om vi skulle legge på disse,men fant etter hvert ut at det ble likeså greit med en kontrast,mot alt det hvite,I tillegg så er det ikke så glatt å gå på.Tape på baksiden av disse,så nå ligger de på plass!


Her er Før d sorte trappetrinnsteppa er kommet på .OG Her er Gulvet i Sølv,som jeg har vist tidligere,blitt lagt.


Fra øverste del av trappen.Ja her fyres det i vedovnen i kveld,så Kaaldt at...Husk Trekningen min da Folkens!Ha en fortsatt fin Søndagskveld!



<

15 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt snyggt. Ett vackert hem har ni. Kanske skulle måla om vår också, halva är nerslipad och halva är dåligt vitmålad, vill ha den vit.

Kram Sanna

MizzBelle sa...

Så fint det ble! Gleder meg til jeg får kjøpt meg egen leilighet/hus slik at jeg får innredet det slik jeg vil.

Forresten, tusen takk for koselig kommentar! Har linket deg også.

Ha en god natt :-)

Linda sa...

Trappen ble veldig fin.
Gjennomført i sort og hvitt!
Nydelig skapet fra Miljøgården også!

Ha en fin ny uke!
Klem Linda

Solveig sa...

Hei:)
For ei utrolig fin trapp!!
Så stilig med det svarte mot det hvite. Skikkelig deg og veldig elegant:) Kan tenke meg det er en fryd å se på trappen nå.
Håper det går så bra som det kan med deg! Du har jo ditt å plages med du også.. Heldigvis hjelper det litt med lyse dager og blomster ute:)

Ønsker deg ei super uke!

Bjørkely sa...

hei hei!
Det ble jo kjempe flott. Det sølv gulvet var jo knæsj! :)

Ocean showroom sa...

Tack för besök hos oss! Så fin din trapp blev. Ha en fin dag! -Alexandra-

Brit. (lille meg) sa...

Du, dette ble flott! Gratulerer med ny trappendegang!
Ha ei god uke!:-)

LYKKEBO sa...

Så flott den ble! Og tøft og praktisk med det sorte i trinnene...

God kveld:)

Black Feathers sa...

Gangen/trappe nedgangen ble skikkelig flott. Du har fått det kjempe fint. Tøft med de sorte trappe "teppene".
Ha en flott kveld du ;)

Sissel sa...

Oioioi! Så flott det ble! Alt har en tendens til å se så eksklusivt ut hos deg :)
Kaldt trøndervær for tiden ja :(

Synnøve sa...

Så fint det ble. Det er mye arbeid og ousse opp.Men så artig det er når en er ferdig og resultatet blir så bra som det her.

Her holder vi snart på og fryse på oss både det ene og det andre.
Nå må vi snart få sol og sommer???

Margrethes hus og hage sa...

Så fint det ble :)

Og takk for link til nettbutikk med sjablonger. Kunne jo få egen tekst der! kommer nok til å benytte meg av det, tror jeg :)

Ha en flott dag!

Havfruen sa...

Wow...den trappa ble stilig!! Har selv en trapp hjemme i FURU...jeg har sett på den og tenkt at nå..ja nå...men har ikke kommet lengre. Jeg tenkte å bruke glans 80, det har jeg brukt i gangen nede. Dekker dårlig men det blir en nydelig glans. Så trappa skal grunnes godt..men vi har lagt pergo i trinnene. Major med vekta si riper godt!! Nå ga du meg inspirasjon til å "kanskje" komme igang:)
Fyrer jeg også...men imorgen skla det visst bli bra:)
Ha en flott kveld:)

Fru Luna sa...

Gratulere med en flott ny trapp! Elsker hvite trapper ;) Mannen vil at vi også skal ha tepper i trappa vår, men jeg vil prøve uten først.

marianne sa...

Er trappetrinnsteppene mørk grå eller svart?