søndag 7. juni 2009

LITT NYTT STÆSJINGS OG PÅMINNELSE OM TREKNINGEN MIN..

Denne sorte Urnen,kjøpt hos Bohus-likte jeg godt... Så morro og takk til dere som vil være med på den såkalte jubileumstrekningen min.Glemte og få med at Trekningen da selvsagt blir gjort 30juni! Så det er enda god tid hvis at det er noen flere som har lyst til og slenge seg med.Har forresten vært sykelig hele denne uken så derfor har det ikke blitt noe særlig tid med pcn.Det ene har avløst det neste,så lørdagsettermiddagen ble tilbragt på legevakta.Men er forhåpentligvis snart på bedringen igjen.Så kort fortalt så har helgen for meg vært rolig.Ute er det fremdeles uff..så kaldt,men har da sett litt til solen idag.Hvor er sommern?spør nå bare jeg!
HA EI FIN UKE FOLKENS!

Puter blir det aldri nok av,iallefall ikke for meg!

<

3 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Flotte bilder du deler med oss!
Jeg ønsker deg god bedring! Håper du kan nyte sommeren når den kommer!
Ha ei god uke!:-)

Therese sa...

Så morro å se bilder av kystdrakten hos deg. Vi hadde avslutning på skolen for 9 år siden, og der var det en av mine klassevenninner som hadde på seg denne drakten. Og det er den fineste drakten jeg har sett, også så nydelige detaljer. Ja, den skjønner jeg godt at du er strålende fornøyd med :) Håper det går bedre med deg nå, og god bedring :)

alexxis sa...

den sorte der er rå lekker ass,putene åsså:)